Per assicurà a fornitura di patatine fritte, Tesla è Hon Hai sò rumorizati di chjappà in fabbrica Macronix da 6 pollici

U 28 di maghju, u British Financial Times hà publicatu eri a nutizia chì Tesla pensa à cumprà una fab per risolve u prublema di pruvista di chip. L'ultime nutizie di l'industria mostranu chì Tesla hà digià cooperatu cù Taiwan Macronix Electronics. Fabbrica di 6 pollici sottu Macronix.

I chips automobilistici sò stati fora di scorta dapoi a seconda metà di l'annu scorsu, fendu chì i principali produttori di automobili in i Stati Uniti, in Germania, in Giappone, in Corea di Sud è in altri paesi anu da annuncià tagli di pruduzzione o ancu sospende a produzzione di alcune fabbriche è mudelli per mancanza di core. In particulare per i veiculi elettrichi chì necessitanu più dispositivi semiconduttori, a minaccia di mancanza di core serà più grande. Dunque, in qualità di capimachja di i veiculi elettrichi, Tesla attribuisce ancu grande impurtanza à a pruvista di chip.Non solu l'ha autosviluppata chjave di guida autonoma, ma avà spera ancu d'avè a so propria fab.

Ieri, u Financial Times hà citatu una fonte senza nome chì hà dichjaratu chì Tesla discute cun Taiwan, a Corea di Sud è l'industria di i Stati Uniti per assicurà l'approvvigionamentu di chip, non solu pò aduttà prepagamenti à i fornitori per bluccà l'alimentazione di chip, ma ancu intende cumprà cialde. pianta.

In seguitu, Seraph Consulting, un cunsultante di a catena di furnimentu di Tesla, hà cunfirmatu: "Prima cumpreranu capacità è penseranu attivamente à acquistà fabs".

È avà, e nutizie di l'industria dicenu chì Tesla hà contactatu Macronix per discutere l'acquistu di a fabbrica di 6 pollici di Macronix.

Ancu, l'industriali anu signalatu chì l'attuale capacità di funderia glubale hè seriamente insufficiente, è u fab "ùn hè micca abbastanza per u so propiu usu, è hè impussibile vende l'usina". Tuttavia, Macronix hà l'intenzione di vende perchè u so fab di 6 pollici ùn hà alcuna impurtanza critica è vantaghji ecunomichi per a dispusizione di u produttu di a cumpagnia. Hè diventata una industria chì hà digià decisu di vende fabs. Inoltre, Macronix hà cooperatu cù Tesla per parechji anni. I dui partiti anu discututu l'accordu di a pianta di 6 pollici. Se Tesla hà l'intenzione d'acquistà una sola pianta, hè "una cosa di sicuru" di truvà Macronix per negozià.

Sicondu i dati, a fabbrica di 6 pollici di Macronix si trova in a seconda fase di u Parcu Scentificu Hsinchu, cù una bona situazione geografica. Affettatu da a nova epidemia di corona è da u mercatu di fonderia glubale attuale hè in mancanza, a fab hè stata rinviata per fermà ufficialmente a produzzione in marzu 2021. Cum'è a pianta hà finitu u deprezzamentu, se l'installazione è l'attrezzatura sò aggiornate è aggiornate, si prevede di migliorà ulteriormente a resa di produzione è l'efficienza operativa.

Sicondu l'analisi di l'industria, Macronix è Tesla cooperanu dapoi almenu sette o ottu anni. Forniscenu principalmente NOR Flash. I dui partiti ùn sò micca familiarizati l'unu cù l'altru. L'offerta di chips NOR hè attualmente scarsa, chì hè ancu un cumpunente chì Tesla appronta attivamente.Se Tesla compra Per l'usina di 6 pollici di Macronix, e duie cumpagnie seranu "pro-superiore è pro-prumutore". A cooperazione trà i dui partiti hè prevista per espansione è prumove a scala di Macronix in u campu di l'automobile.

Hè nutate chì prima di questu, i rumuri di l'industria dimustranu chì UMC, World Advanced, è ancu Tokyo Weili Technology Co., Ltd. sò interessati à acquistà a fabbrica di 6 pollici, è poi Hon Hai hà ancu manifestatu a so vuluntà di cumprà. se Tesla si unisce ancu à i ranghi di snap-ups, Farà a cunfusione a pruprietà finale di a fabbrica.

Riguardu à i rumori chì Tesla prevede di acquistà a fab wafer di 6 pollici di Hongwang, Macronix hà rispostu ieri (27 di maghju) chì ùn hà micca cummentatu e rumore di u mercatu è hà enfatizatu chì a fab da 6 pollici cumpleterà a transazzione cum'è prevista per sta stagione, ma ùn pudia micca divulgà l'acquistu. Dettagli di casa.

Macronix hè impegnatu assai in l'applicazioni automobilistiche per parechji anni. Prima di questu, u presidente Wu Minqiu hà dettu chì u valore generale di u mercatu di i chips NOR di l'automobile hè almenu 1 miliardu di dollari americani. L'applicazioni automobilistiche di Macronix sò principalmente in Giappone, Corea di Sud è in Europa Recentemente, novi clienti europei si sò aderiti. U novu ArmorFlash hè basatu nantu à a certificazione di Sicurità hè prevista per entrà in u campu di i veiculi elettrichi.

Sicondu e statistiche interne di Macronix, a sucietà era u sicondu più grande fabricatore di chip di autumaticu NOR Flash di u mondu l'annu scorsu. Quandu i so prudutti entranu in a catena di fornimentu di i fabricanti di vitture di primu livellu, i prudutti coprenu vari sistemi di cuntrollu automobilisticu cum'è divertimentu è pressione di pneumatici. A quota di mercatu di Flash core in u mercatu automobilisticu salterà à u primu postu in u mondu.